Ale nie hitem? Multimedialny telefon komórkowy iPhone Premiera iPhone'a firmy Apple w USA najwyraźniej nie była tak udana, jak oczekiwano. Wyłączny partner handlowy AT&T oświadczył podczas prezentacji swojego bilansu biznesowego, że aktywował tylko 146 000 nabywców iPhone'ów w ciągu pierwszych dwóch dni sprzedaży. Niektórzy eksperci spodziewali się nawet 500 000 sprzedanych telefonów. Jednak największa amerykańska firma telekomunikacyjna prawdopodobnie początkowo nie była w stanie bezpośrednio aktywować wszystkich sprzedawanych urządzeń.Inwestorzy Apple'a nadal byli zszokowani: udział tymczasowo spadł o pięć procent we wczesnym obrocie, a akcje AT&T również nieznacznie spadły. Wtedy jednak AT&T uspokoiło nieco nerwy maklerów giełdowych stwierdzeniem, że popyt na kombinację telefonu komórkowego i iPoda jest nadal wysoki. Ponieważ urządzenie pojawiło się na rynku 29 czerwca, dopiero kolejne dane kwartalne zapewnią kompleksowy przegląd popytu na iPhone'a. Apple przedstawił swoje kwartalne dane w środę wieczorem Na zysk AT&T w minionym kwartale do końca czerwca nie miał jeszcze wpływu wprowadzenie iPhone'a: Dzięki silnemu biznesowi w zakresie Internetu i komunikacji mobilnej, grupa znacznie zwiększyła zysk wiosna. AT&T przekroczyło oczekiwania rynku, osiągając dochód netto o ponad 50 procent do 2,9 miliarda dolarów. Sprzedaż wzrosła o dwa procent do około 30 miliardów dolarów. AT&T zwraca się ku Internetowi i telefonii komórkowej w obliczu upadku tradycyjnego biznesu stacjonarnego. Dział komunikacji mobilnej pozyskał 1,5 mln klientów. Oznacza to, że z usług AT&T korzysta obecnie łącznie 63,7 mln osób.(Reuters / ul) »Własne programy na iPhone'a» Apple publikuje instrukcję obsługi iPhone'a »Pierwsze wrażenie: iPhone wystawiony na próbę» Wszystkie innowacje Apple iPhone w skrócie w Specjalnym
Leave a Comment