30 000 euro za retro samochód elektryczny z Czech: Witam, nazywam się Luka

  1. Home
  2. Oszacowanie
  3. 30 000 euro za retro samochód elektryczny z Czech: Witam, nazywam się Luka

30 000 euro za retro samochód elektryczny z Czech: Witam, nazywam się Luka

Strona główna

Mobilność

Nie koncepcja, ale zbliżona do produkcji seryjnej i z dużą dozą uroku retro: tak pojawia się samochód elektryczny Luka czeskiej marki MW Motors. Nie tylko pod względem optyki, ale także technologii, producent idzie odważną drogą i instaluje cztery elektryczne silniki piast kół.

Połączenie staromodnej karoserii i nowoczesnego wnętrza wydaje się zadowolić nie tylko uznanych producentów, takich jak Honda (Sports EV Concept) czy Volkswagen (I.D. Buzz). Producenci, którzy muszą zadowolić się znacznie mniejszymi działami rozwoju, również polegają na tej mieszance. Jak wciąż młoda czeska marka MW Motors.

Silniki z piastą czterech kół, zasięg 300 kilometrów

Niezwykłe: firma korzysta z czterech elektrycznych silników piast kół w Luka EV. Silnik ma moc 12,5 kW, co daje całkowitą moc 50 kW. Silniki w piastach kół oferują korzyści, na przykład pod względem przyczepności i równomiernego rozkładu masy. Ich główną wadą jest jednak wyeksponowana akomodacja. Mogą również ulec szybkiemu uszkodzeniu w przypadku drobnych wypadków.

Silniki MW Luka EV

Prezentacja: MW Motors Luka EV

Skórzana tapicerka i ... (źródło: MW Motors) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/10

... urok retro w lekkiej konstrukcji z przystojnym wyglądem .... (źródło: MW Motors) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/10

... Luka EV w standardzie. Coupé .... (Źródło: MW Motors) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 3/10

... oferuje dwa miejsca i powinien ... (źródło: MW Motors) [pokaż z jednej strony | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/10

... dla czysto elektrycznego zasięgu ... (Źródło: MW Motors) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/10

... bądź dobry na 300 kilometrów. Producent nie podaje jednak, jaki standard został użyty do testów. Podobnie ... (Źródło: MW Motors) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/10

.. jeszcze nie wiadomo, kiedy samochód zostanie dostarczony. Dzięki aluminiowej konstrukcji ... (Źródło: MW Motors) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 7/10

... waga to mniej niż 900 kilogramów. (Źródło: MW Motors) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 8/10

Napęd odbywa się przez cztery ... (źródło: MW Motors) [pokaż z jednej strony | Pokaż jako historię] Zdjęcie 9/10

... elektryczne silniki piast kół. (Źródło: MW Motors) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 10/10

Jest to bardzo wąska klatka piersiowa w porównaniu do większości innych samochodów elektrycznych i studiów, ale powinna dobrze pasować do przytulnego charakteru MW Motor Luka. Maksymalna prędkość to niecałe 140 km/h.

Pojemność akumulatora wynosząca 21,9 kilowatogodzin jest również dostosowana do słabej mocy silnika. Niemniej jednak energia powinna wystarczyć na dystanse do 300 kilometrów. Wynika to również z bardzo niskiej masy auta. Luka waży zaledwie 815 kilogramów. W zamian samochód zaprojektowany jako coupé oferuje tylko dwa miejsca siedzące.

Czeska firma chce wprowadzić samochód elektryczny na rynek w cenie około 30 000 euro plus VAT. Kiedy dokładnie tak się stanie, firma nadal pozostaje otwarta. Jazdy testowe można już jednak umówić na stronie producenta.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.

Leave a Comment