Strona główna
Technologia
Każdy, kto zasiądzie za kierownicą tego Chevy Blazera XT-1, będzie zaskoczony przyciskami, przełącznikami i wyświetlaczami. Wnętrze samochodu wygląda jak K.I.T.T. koniec.
Chevy Blazer XT-1 miał swoją premierę na Chicago Auto Show w 1987 roku.
To jest koncepcja. Van, który był wówczas niezwykle futurystyczny, nigdy nie był produkowany masowo.
Z dzisiejszej perspektywy szczególnie warto zobaczyć kokpit.
Wykorzystując wielkoformatowe ekrany dotykowe, Tesla wyznaczyła trend, którego i tak trudno było zatrzymać. Klasyczne przełączniki i przyciski wyraźnie znikają z nowoczesnych pojazdów. Zamiast tego producenci używają ekranów dotykowych. Nie zawsze są one łatwe w użyciu podczas jazdy.
W 1987 roku ekrany dotykowe nie zostały jeszcze wynalezione. Na szczęście – inaczej nigdy nie byłoby szalonego powodzi przełączników w tym samochodzie koncepcyjnym.
Prezentacja: Chevy Blazer XT-1
Terenowy Chevy z końca lat 80. otrzymał ... (źródło: Chevrolet / Deep Thot, Twitter) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/4
... kierowca i pasażer z przodu z istnym zalewem przełączników. Ale także... (Źródło: Chevrolet / Deep Thot, Twitter) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/4
... od strony podwozia koncepcja miała wiele do zaoferowania, na przykład sterowanie wszystkimi kołami. Ale ... (Źródło: Chevrolet / Deep Thot, Twitter) [Wyświetl na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rysunek 3/4
...ten kokpit kradnie show wszystkim innym. (Źródło: Chevrolet / Deep Thot, Twitter) [Zobacz na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 4/4
Producent nazwał cyfrowy kokpit Futurevision, który nawet przywitał kierowcę efektem 3D. Sama kierownica też jest warta zobaczenia, ponieważ wygląda niemal jak wyjęta z promu kosmicznego. Uzupełnieniem są boczne satelity obsługujące satelity, które nieco przypominają samochody Citroëna z tamtych czasów.
Niebezpieczna akcja w Tesli Model 3 na autopilocie: młody mężczyzna wdrapuje się na tylne siedzenie podczas jazdy i udaje, że śpi.
Ten specjalny Chevy miał również wiele do zaoferowania poza kokpitem. Według Jalopnika samochód wjechał na hale wystawowe z oponami terenowymi, elektronicznym napędem na wszystkie koła i kierowaniem na wszystkie koła. Jako silnik zastosowano 4,3-litrowy silnik V6.
»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych
Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT
W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!
... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej
Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.
Leave a Comment